Reklamacje i zwroty

REKLAMACJA PRODUKTU

Reklamacje produktów zakupionych w sklepie Brain Board można zgłaszać:

  • Drogą elektroniczną na adres e-mail: brainboard.pl@gmail.com
  • Telefonicznie pod numerem: +48 883 278 640.
  • Listownie na adres: Brain Board, ul. Jowzea Wybickiego 72/23. 87-100 Toruń, Polska.

Reklamacje rozpatrywane są zgodnie z przepisami ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. oraz Kodeksu cywilnego z dnia 23 kwietnia 1964 r.

W przypadku zgłoszenia reklamacji, Sprzedawca może skontaktować się z dostawcą w celu ustalenia szczegółów reklamacji. Może to wydłużyć czas rozpatrywania reklamacji, o czym Klient zostanie niezwłocznie poinformowany.

Sprzedawca zobowiązuje się do ustosunkowania się do zgłoszonej reklamacji w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania, o ile jest to możliwe.

ZWROT PRODUKTU

Klient będący Konsumentem, który zawarł umowę na odległość, ma prawo odstąpić od niej bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia otrzymania produktu.

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Klient powinien poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji, wysyłając odpowiednie oświadczenie na adres e-mail: brainboard.pl@gmail.com

Zwrot produktu należy przesłać na adres:
Denys Rudkivskyi Brain Board, u. Wybickiego 72/23, 87-100 Toruń, Polska.
Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu produktu.

Sprzedawca zwróci koszt produktu bez kosztów dostawy, używając tej samej metody płatności, którą zastosował Klient, w terminie do 14 dni od dnia otrzymania zwróconego produktu lub potwierdzenia jego odesłania.